Cum cumpar
1. Cum comand online:
Alege produsele
Navigati prin categoriile de produse, folosind meniul din stanga, sau navigati prin lista producatorilor, folosind meniul orizontal cu siglele producatorilor. Pentru a afla informatii suplimentare si a vizualiza fotografia marita a produsului, apasati pe butonul «specificatii», say dati click pe denumirea produsului.
Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., tastati in casuta «cantitate» numarul de articole dorite si apoi apasati pe butonul «cumpara».
Cosul de cumparaturi
Veti fi directionat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea produselor pe care intentionati sa le comandati sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate.
Nota Importanta
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca.
Trimiterea comenzii
Pentru a comanda produsele alese, completati datele solicitate la sectiunea «Detalii livrare comanda».
Date livrare
Dupa completarea datelor si adresei de livrare, apasati butonul «trimite».
Modalitatea de livrare
Livrarea, functie de valoare comenzii se face prin FAN Courier sau cu Posta Romana (pentru comenzile de valoare mica), la alegerea clientului. La comenzi cu valoare de minim 500 RON livrarea este gratuita.
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB (nota de transport), in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
Pentru comenzi cu valoare sub 500 RON, costul transportului cu FAN Courier la domiciliu este de 25 RON, iar cu Posta Romana, la oficiul postal de domiciliu, este de 15 RON.
Odata cu livrarea articolelor comandate si platite veti primi si factura fiscala, precum si Certificatul de Garantie, eventual Instructiuni de utilizare.
Marfurile vandute sunt acoperite de garantie conform reglementarilor legale in vigoare.
Garantia produselor
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale importatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator/importator in parte.Certificatele de garantie fie sunt emise direct de importator, fie sunt emise de catre Guitar Shop.
In cazul certificatelor de garantie emise de importatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
In cazul certificatelor de garantie emise de Guitar Shop, produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate la GuitarShop, str. Stirbei-Voda, nr. 172 Bucuresti, sector 1.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@proguitar.ro Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
CONDITII DE GARANTIE
Termenul de garantie pentru produsul achizitionat este de 2 ani, incapand cu data cumpararii acestuia.
Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedeste a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat - adus la conformitate, gratuit ,Pentru remedierea in perioada de garantie cumparatorul va notifica in scris vanzatorul in vederea stabilirii termenului rezonabil de solutionare.Termenul prevazut de lege este de 15 zile calendaristice (O.U.G. nr. 174/2008) .Garantia se acorda cu respectarea prevederilor legale si cu respectarea anumitor conditii :
Produsul sa fi fost cumparat din Romania si folosit pe teritoriul acesteia, numai in scopul pentru care a fost conceput, respecatndu-se instructiunile producatorului din instructiunile de utilizare;
Pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie completat corect si produsul defect, a carui serie trebuie sa fie integrala, identificabila si nealterata;
Garantia isi pierde valabilitatea daca produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei in utilizare, precum si datorita unor instalari, modificari sau adaptari necorespunzatoare;
Pentru chitare nu sunt acoperite de garantie urmatoarele:
-uzarea si tocirea normala a tastelor, pragusului, corzilor, cheitelor de acordare, butoanelor de control;
-deterioarea finisajelor - crapaturi, despicaturi, deformari ale lemnului, ca urmare a schimbarilor de temperatura sau de umiditate, expunerii la soare, sau a contactului cu focul, umezeala, saruri si acizi rezultati din transpiratia corpului;
-deterioarea, coroziunea sau ruginirea mecanismelor metalice, ca urmare a umiditatii, aerului sarat sau expunerii la saruri si acizi rezultati din transpiratia corpului;
Pentru amplificatoare si pentru efecte de chitara nu sunt acoperite daunele provocate din cauza tensiunilor electrice de alimentare necorespunzatoare sau utilizarea in conditii ce contravin standardelor tehnice si de electrosecuritate din Romania, precum si daunele provocate de utlizarea de adaptoare altele decat cele recomandate de catre producator. La amplificatoare nu sunt acoperite daunele provocate de folosirea abuziva a volumului amplificatorului (utilizarea la volum maxim poate duce la defectarea difuzorului si a componenetelor electronice),precum si uzura normala a lampilor.
Nu sunt acoperite de garantie produsele asupra carora au intervenit pentru reparatii persoane neautorizate si daca s-au folosit piese de schimb neautorizate sau neaprovizionate prin firma noastra.
Durata medie de utilizare a produsului – in conditii normale – este de 5 ani.
Amplificatoarele corespund normelor de electrosecuritate din U.E. si Romania, conform Declaratiei de conformitate a producatorului.
Drepturile consumatorilor sunt prevazute in O.G. 21/1992, republicata si L.449/2003, O.U.G. nr. 174/2008 norme in vigoare la data cumpararii produsului
Renuntarea la cumparare/ retragerea din contract
Conform legislatiei in vigoare (Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative (publicata în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014), renuntarea la cumparare/retragerea din contract este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termenul legal de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.In cazul returnarii produselor livrate gratuit de ProGuitar/ GuitarShop , clientul este obligat sa suporte cheltuielile de livrare si returnare. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Consumatorul informeaza Pro GuitarSRL cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Expedierea returului se va face prin acelasi curier prin care a fost livrat produsul.
Nu se accepta returnarea pentru produsele conforme, fara defecte , din ratiuni subiective,pentru produsele care nu exista in stocul si oferta curenta, produse care se aduc de la furnizor la cererea expresa a clientului si pentru care se achita un avans.
Returnarea produselor
Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de GuitarShop
- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de GuitarShop.
- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate la GuitarShop, str. Stirbei-Voda, nr. 172 Bucuresti, sector 1, daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie ProGuitar.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al importatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea acestuia.
Nota
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Informare si suport
Departamentul nostru va ofera suport pentru orice situatie aparuta in relatia cu dumneavoastra cu GuitarShop.
Pentru informatii suplimentare despre produse puteti folosi formularele de contact din pagina fiecaruia si veti primi un raspuns in maxim 24 de ore. Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti sunt:
- produse livrate incomplet sau incorect,
- livrari intarziate,
- produse ce nu sunt functionale la receptie sau in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari,
- produse al caror termen de rezolvare in service este depasit.
Pentru detalii referitoare la cazurile ce fac obiectul activitatii acestui departament ne puteti contacta la: Tel: 021 2674172, 021 3103110, Fax: 021 2674002, email: office@proguitar.ro, office@guitarshop.ro